Realizacje

PPG
czas trwania programu 2006
liczba edycji 1
grupa docelowa studia dekoracyjne Dekoral
kategorie nagród nagrody rzeczowe, produkty promocyjne z logo
czas trwania programu 2006-2007
liczba edycji 2
grupa docelowa osoby decydujące o zakupach w hurtowniach patronackich
kategorie nagród nagrody rzeczowe, produkty promocyjne z logo
czas trwania programu 2006-2008
liczba edycji 3
grupa docelowa wykonawcy budowlani
kategorie nagród nagrody rzeczowe, produkty promocyjne z logo
czas trwania programu od 2008
liczba edycji 5
grupa docelowa klienci zaopatrujący się w CD oraz hurtownie
kategorie nagród nagrody rzeczowe, produkty promocyjne z logo, bony pieniężne
czas trwania programu 2010-2012
liczba edycji 2
grupa docelowa klienci zaopatrujący się w CD oraz hurtownie
kategorie nagród nagrody rzeczowe, produkty promocyjne z logo, nagrody przeżyciowe