Blog
Zapoznaj się z naszymi artykułami związanymi z organizacją i obsługą programów lojalnościowych oraz innymi rozwiązaniami wspierającymi sprzedaż.


Ile kosztuje program lojalnościowy?
Jednym z kluczowych pytań związanych z programami lojalnościowymi jest pytanie o koszty. Ile kosztuje program lojalnościowy? Odpowiedź na to pytanie jest dość złożona, a finalne koszty programu zależą od rodzaju wdrażanego rozwiązania.

Zastosowanie rozwiązania E-nagrody we wspieraniu różnorodnych akcji promocyjnych
Cykliczna akcja dla dystrybutorów, prezenty dla pracowników lub kontrahentów, dodatkowe nagrody w programie lojalnościowym. Oto kilka przykładów, w jakich sytuacjach i w jakim zakresie można to narzędzie wykorzystać.

Jakie nagrody stosować w programach lojalnościowych?
Zbudowanie dobrego katalogu nagród w programie lojalnościowym jest kluczowe, Nagrody są tym elementem, który buduje najwięcej emocji wokół oraz stanowią cel sam w sobie z punktu widzenia uczestnika programu. Szeroki wybór produktów i rozwiązań daje obecnie wiele możliwości w zakresie budowania katalogu nagród programu lojalnościowego.

Zalety programu lojalnościowego - korzyści dla organizatora.
Zalet programu lojalnościowego jest wiele, począszy od posiadania narzędzia do prowadzenia wielu działań promocyjnych w jednym miejscu, poprzez spójną i segmentowaną komunikację, aż po możliwość zbudowania i aktualizowania jednej i wartościowej bazy danych. Zapraszamy do zapoznania się z listą korzyści, jakie daje organizatorowi program lojalnościowy.

Jak stworzyć dobry program lojalnościowy? Pierwsze kroki
Program lojalnościowy jest rodzajem długoterminowej akcji promocyjnej, dzięki której możemy wspierać lojalność klientów, jak również realizować długofalowe cele zwiększenia zakupów. Przygotowanie programu lojalnościowego warto zacząć od postawienia kilku pytań i znalezieniu na nie odpowiedzi. Krótki przegląd kilku istotnych kwestii znacznie ułatwi nam proces przygotowania, wdrożenia oraz utrzymania i aktywnego prowadzenia programu.