Blog

Zapoznaj się z naszymi artykułami związanymi z organizacją i obsługą programów lojalnościowych oraz innymi rozwiązaniami wspierającymi sprzedaż.

Program lojalnościowy czy akcja promocyjna? Marketing relacji czy transakcji?

Program lojalnościowy czy akcja promocyjna? Marketing relacji czy transakcji?

W planowaniu działań wspierających sprzedaż warto rozważyć dwa podejścia, jedno oparte o długoterminowe rozwiązania, drugie o krótsze i mniej kosztowne narzędzia. Rozważenie w tym ujęciu takich aspektów jak czas wdrożenia, koszty i zakres prac ułatwi podjęcie decyzji o zastosowaniu narzędzia dopasowanego do naszych aktualnych potrzeb.

Czytaj więcej
Nagrody w programach lojalnościowych w czasach pandemii

Nagrody w programach lojalnościowych w czasach pandemii

Pandemia COVID-19 i zamrożenie gospodarki offline spowodowały znaczny wzrost zainteresowania zakupami online. Rozwój e-commerce skoncentrował się na dostarczeniu konsumentowi wygodnego narzędzia do swobodnego wyboru i bezpiecznych zakupów, które szybko dotrą do odbiorcy. Zmiana nawyków zakupowych wpłynęła na nasze podejście w innych obszarach, w tym budowania katalogów nagród w programach lojalnościowych.

Czytaj więcej
Ile kosztuje organizacja programu lojalnościowego? Cena i koszty.

Ile kosztuje program lojalnościowy?

Jednym z kluczowych pytań związanych z programami lojalnościowymi jest pytanie o koszty. Ile kosztuje program lojalnościowy? Odpowiedź na to pytanie jest dość złożona, a finalne koszty programu zależą od rodzaju wdrażanego rozwiązania.

Czytaj więcej
Zastosowanie rozwiązania E-nagrody we wspieraniu różnorodnych akcji promocyjnych

Zastosowanie rozwiązania E-nagrody we wspieraniu różnorodnych akcji promocyjnych

Cykliczna akcja dla dystrybutorów, prezenty dla pracowników lub kontrahentów, dodatkowe nagrody w programie lojalnościowym. Oto kilka przykładów, w jakich sytuacjach i w jakim zakresie można to narzędzie wykorzystać.

Czytaj więcej
Nagrody w programach lojalnościowych

Jakie nagrody stosować w programach lojalnościowych?

Zbudowanie dobrego katalogu nagród w programie lojalnościowym jest kluczowe, Nagrody są tym elementem, który buduje najwięcej emocji wokół oraz stanowią cel sam w sobie z punktu widzenia uczestnika programu.  Szeroki wybór produktów i rozwiązań daje obecnie wiele możliwości w zakresie budowania katalogu nagród programu lojalnościowego. 

Czytaj więcej
Zalety programów lojalnościowych.

Zalety programu lojalnościowego - korzyści dla organizatora.

Zalet programu lojalnościowego jest wiele, począszy od posiadania narzędzia do prowadzenia wielu działań promocyjnych w jednym miejscu, poprzez spójną i segmentowaną komunikację, aż po możliwość zbudowania i aktualizowania jednej i wartościowej bazy danych. Zapraszamy do zapoznania się z listą korzyści, jakie daje organizatorowi program lojalnościowy.

Czytaj więcej
Jak stworzyć dobry program lojalnościowy?

Jak stworzyć dobry program lojalnościowy? Pierwsze kroki

Program lojalnościowy jest rodzajem długoterminowej akcji promocyjnej, dzięki której możemy wspierać lojalność klientów, jak również realizować długofalowe cele zwiększenia zakupów. Przygotowanie programu lojalnościowego warto zacząć od postawienia kilku pytań i znalezieniu na nie odpowiedzi. Krótki przegląd kilku istotnych kwestii znacznie ułatwi nam proces przygotowania, wdrożenia oraz utrzymania i aktywnego prowadzenia programu.

Czytaj więcej
© 2021 PRO.FILL Sp. z o.o. Sp. k. Polityka prywatności