Kilkadziesiąt projektów, które odniosły sukces
W ciągu 15 lat istnienia Pro.fill zrealizowaliśmy mnóstwo różnorodnych programów lojalnościowych i motywacyjnych. Wiele z nich prowadzone jest do dnia dzisiejszego, a zgromadzone know-how wykorzystujemy w kolejnych projektach. Zapoznaj się poniżej z wybranymi realizacjami. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy zrobić dla Ciebie, zapraszamy do kontaktu.
KONTAKT


Z Blachotrapez współpracujemy od 2017 roku. W tym czasie opracowaliśmy program partnerski obejmujący trzy kanały sprzedaży: Dekarzy zaopatrujących się w sieci własnej oraz u dystrybutorów, właścicieli dystrybutorów, a także sprzedawców.
Blachotrapez - mechanika:
- Program partnerski obsługujący odrębne procesy rejestracji dla poszczególnych grup docelowych, w tym rejestracja otwarta oraz rejestracja na zaproszenie.
-
Uczestnicy Programu zdobywają punkty z tytułu zakupów produktów dostępnych w ofercie Blachotrapez:
- punkty naliczają się automatycznie za zakupy dokonane we własnej sieci sprzedaży,
- punkty za zakupy dokonane u Dystrybutorów naliczane są na podstawie deklarowania zamówień przez Dekarzy.
- Uczestnicy wymieniają punkty na nagrody dostępne w katalogu nagród.
- Dekarze otrzymują dodatkowo dostęp do kalendarium szkoleń organizowanych przez Blachotrapez wraz z możliwością zgłoszenia udziału w szkoleniu. Po szkoleniu generowane są certyfikaty oraz udostępniane materiały szkoleniowe.
- Dekarze otrzymują wielofunkcyjną kartę Programu dającą możliwość identyfikacji Dekarza na szkoleniu oraz przekierowującą na stronę-wizytówkę prowadzoną w systemie.
Blachotrapez - efekty:
- Opracowanie systemu automatycznej synchronizacji danych kontrahentów oraz danych sprzedażowych pochodzących z kilku systemów zamówień obsługiwanych przez Blachotrapez.
- System do zarządzania obecnością na szkoleniach, nagradzaniem w zależności od rezultatów i udostępniania materiałów szkoleniowych uczestnikom szkoleń.
- Platforma komunikacji do różnych grup docelowych.
- Baza wiedzy dla pracowników filii Blachotrapez.


Z Continental współpracowaliśmy w latach 2008-2015 w zakresie obsługi platformy do realizacji zamówień na produkty promocyjne brandowane markami Continental.
Continental ContiPartner - program motywacyjny dla Partnerów oraz Przedstawicieli Handlowych Continental dający możliwość składania zamówień na produkty promocyjne wspierające proces sprzedaży produktów Continental, dostęp do bazy wiedzy oraz do korespondencji w zakresie realizacji projektów reklamowych.
Continental - mechanika:
- Użytkownicy platformy otrzymują budżety do wykorzystania na zamówienia na produkty promocyjne podzielone na określone marki/linie produktowe oraz na działania reklamowe.
- Budżety są wymieniane na korzyści oferowane w ramach platformy.
Continental - efekty:
- Zbudowanie systemu zarządzania budżetami marketingowymi przeznaczonymi na zamówienia produktów promocyjnych oraz działań reklamowych.
- Bieżące monitorowanie i raportowanie realizacji budżetów.
- Platforma komunikacji w zakresie realizowanych działań reklamowych przez partnerów handlowych.


Z Kraków Airport współpracujemy od 2019 roku. Celem projektu było przygotowanie i wdrożenie nowego systemu informatycznego do obsługi Uczestników istniejącego programu Kraków Airport Loyalty oraz migracja danych pomiędzy systemami.
Kraków Airport - mechanika:
- Rejestracja do Programu online lub za pośrednictwem Informacji Lotniskowej.
- Uczestnicy Programu otrzymują zniżki w zależności od poziomu karty posiadanej w Programie: Kraków Airport Loyalty lub Kraków Airport Loyalty Prestige.
- Zniżki udzielane są w zależności od rodzaju karty oraz, w przypadku karty KAL, po wprowadzeniu rezerwacji lotniczej na koncie pasażera.
- Uczestnicy Programu otrzymują również punkty, które wymieniają na nagrody z katalogu nagród online.
Kraków Airport - efekty:
- Automatyzacja procesu naliczania punktów na podstawie danych z kart lojalnościowych oraz kart pokładowych rejestrowanych za pomocą zewnętrznych urządzeń dostępnych dla pasażerów lotniska.
- Weryfikacja wylotów przez Koordynatora Programu w przypadku danych niespełniających kryteriów Programu.
- Konto pasażera z możliwością wprowadzenia rezerwacji i dynamiczną prezentacją zniżek w zależności od rezerwacji i posiadanej karty.
- Migracja danych kilkunastu tysięcy pasażerów zapewniająca ciągłość funkcjonowania Programu.


Z PPG Polska współpracujemy od 2006 roku. W tym czasie zrealizowaliśmy kilkanaście długoterminowych projektów wspierających sprzedaż w różnych kanałach sprzedaży.
Klub Dekoral Professional - dla profesjonalistów zaopatrujących się w sieci Centrów Dekoracyjnych Dekoral. Celem Klubu jest wsparcie sprzedaży produktów profesjonalnych do wykonawców budowlanych, promowanie wizerunku sieci Centrum Dekoral Professional oraz marki.
Dekoral - mechanika:
- Rejestracja do Programu online lub za pomocą formularza papierowego.
-
Uczestnicy Programu wybierają nagrodę, o którą walczą w danej edycji:
- rywalizacja w konkursie o nagrodę główną
- lub punkty wymieniane na nagrody rzeczowe.
- Rankingi konkursowe monitorujące bieżący poziom zakupów.
- Uczestnicy mają możliwość uzyskania dodatkowych punktów w dedykowanych promocjach organizowanych w określonym czasie i obejmujących różne grupy produktowe.
- Uczestnicy Klubu otrzymują dedykowaną ofertę szkoleniową podnoszącą kwalifikacje wykonawców oraz wsparcie Akademii Technicznej PPG w ramach realizowanych inwestycji budowlanych.
Dekoral - efekty:
- Platforma komunikacyjna dająca możliwość prowadzenia działań wykraczających poza samo naliczanie punktów.
- Dwa widoki konta Uczestnika w zależności od wybranej formuły korzyści w Klubie i dostosowanie prezentowanych informacji do wybranej opcji korzyści.
- System dający możliwość płynnej kontynuacji Klubu w kolejnych edycjach z uwzględnieniem adaptacji zasad do bieżących potrzeb biznesowych w danym roku.


Z Ergo Hestia współpracujemy od 2013 roku. W tym czasie opracowaliśmy program partnerski dla dwóch kanałów sprzedaży: ubezpieczeń majątkowych oraz ubezpieczeń komunikacyjnych.
Ergo Hestia - mechanika:
- Automatyczna rejestracja do Programu dla Agentów ubezpieczeniowych logujących się poprzez zewnętrzny system do sprzedaży ubezpieczeń oraz niezależny system rejestracji dla Dilerów.
- Uczestnicy Programu nagradzani są punktami za sprzedaż polis, punkty wymieniane są na nagrody rzeczowe, nagrody finansowe oraz zniżki na ubezpieczenia oferowane przez organizatora.
- Program oferuje dodatkowe wsparcie na poziomie promocji centralnych oraz system zarządzania promocjami lokalnymi realizowanymi przez poszczególne jednostki.
- Wsparcie realizowane jest na poziomie Właściciela oraz Agenta pracującego na rzecz Agencji, w tym również Multiagencji ubezpieczeniowych.
Ergo Hestia - efekty:
- Unikalna baza danych Agentów i Multiagentów.
- Integracja z zewnętrznym systemem sprzedażowym, w tym obsługa procesu logowania i pozyskiwania danych transakcyjnych z uwzględnieniem złożonej infrastruktury po stronie Ergo Hestii.
- Platforma komunikacji z Agentami i Dilerami.
- Unikalne i personalizowane mechanizmy promocyjne dostosowane do bieżących potrzeb wsparcia sprzedaży konkretnych produktów ubezpieczeniowych.


Z Topex współpracowaliśmy w latach 2005-2009. W tym czasie zbudowaliśmy system motywacyjno-lojalnościowy dla punktów sprzedaży detalicznej oraz dystrybutorów z ciekawym motywem przewodnim w postaci podróży po kontynentach.
Ekspedycja Topex - program skierowany do właścicieli sklepów z narzędziami rywalizujących o tygodniowy egzotyczny wyjazd oraz gromadzących punkty uprawniających do wymiany na nagrody z katalogu nagród. Dodatkowe akcje dla właścicieli hurtowni odsprzedających produkty marki Topex na rynku detalicznym.
Topex - mechanika:
- Program podzielony na kolejne etapy podróży, gdzie Uczestnicy zdobywają punkty za dokonywane zamówienia. Punkty uprawniają do zamawiania nagród, jak również klasyfikują w rankingu do nagrody głównej.
- Punkty naliczane są zależnie od momentu uregulowania należności za fakturę.
- Każdy kolejny etap to bardziej wartościowe nagrody w katalogu.
- Kolejne edycje Programu to kolejne egzotyczne miejsca na mapie, z dostosowanymi etapami i walutą programu.
- Ranking najlepszych Uczestników Programu.
Topex - efekty:
- Zbudowanie bazy danych punktów sprzedaży detalicznej i utrzymanie bieżące komunikacji z Uczestnikami programu.
- Dodatkowe akcje telemarketingowe zwiększające poziom wiedzy i świadomości o programie oraz badające poziom satysfakcji z programu.


Z Armaturą Kraków współpracujemy od 2008 r. W trakcie kolejnych 12 lat zrealizowaliśmy 3 odsłony głównego programu motywacyjnego dla rynku detalicznego oraz sieci dystrybutorów, dostosowując mechanikę do aktualnych wymagań grupy docelowej oraz potrzeb rynku.
Armaturystyka - program dla sklepów detalicznych. Celem programu było zbudowanie bazy sklepów detalicznych, przygotowanie i wdrożenie programu motywującego do realizacji zakupów oraz opracowanie narzędzia do komunikacji z Klientami.
Armatura A4Y - program dla sklepów detalicznych, autoryzowanych dystrybutorów oraz salonów sprzedaży dystrybutorów. Celem programu było pozyskanie nowych uczestników programu, poszerzenie programu o kanał dystrybutorów, zmiana mechaniki na wielopoziomowe nagradzanie w zależności od charakteru działalności danego podmiotu oraz dostosowanie formy nagradzania do oczekiwań odbiorcy.
Armatura Kraków - mechanika:
- System rejestracji obsługujący kilka grup docelowych.
-
Mechanika programu dopasowana do przynależności Uczestnika do grupy docelowej:
- nagradzanie na poziomie Właściciela - wypłata premii pieniężnej,
- nagradzanie na poziomie Sprzedawcy - naliczenie punktów za zadeklarowane zakupy.
- Zaawansowany system weryfikacji zadeklarowanych danych transakcyjnych.
- Wymiana punktów na nagrody rzeczowe z katalogu nagród.
- Naliczanie dodatkowych premii za realizację celów ekspozycyjnych.
Armatura Kraków - efekty:
- Zbudowanie bazy danych odbiorców rynku detalicznego.
- Kilka edycji programu dopasowanych do bieżących potrzeb organizatora.
- Platforma komunikacji z uczestnikami programu oraz siłami sprzedaży organizatora.
- Synergia działań pomiędzy działami marketingu i sprzedaży po stronie organizatora.