Kilkadziesiąt projektów, które odniosły sukces

W ciągu 15 lat istnienia Pro.fill zrealizowaliśmy mnóstwo różnorodnych programów lojalnościowych i motywacyjnych. Wiele z nich prowadzone jest do dnia dzisiejszego, a zgromadzone know-how wykorzystujemy w kolejnych projektach. Zapoznaj się poniżej z wybranymi realizacjami. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy zrobić dla Ciebie, zapraszamy do kontaktu.

KONTAKT
dach

Z Blachotrapez współpracujemy od 2017 roku. W tym czasie opracowaliśmy program partnerski obejmujący trzy kanały sprzedaży: Dekarzy zaopatrujących się w sieci własnej oraz u dystrybutorów, właścicieli dystrybutorów, a także sprzedawców.

Blachotrapez - mechanika:

  • Program partnerski obsługujący odrębne procesy rejestracji dla poszczególnych grup docelowych, w tym rejestracja otwarta oraz rejestracja na zaproszenie.
  • Uczestnicy Programu zdobywają punkty z tytułu zakupów produktów dostępnych w ofercie Blachotrapez:
    • punkty naliczają się automatycznie za zakupy dokonane we własnej sieci sprzedaży,
    • punkty za zakupy dokonane u Dystrybutorów naliczane są na podstawie deklarowania zamówień przez Dekarzy.
  • Uczestnicy wymieniają punkty na nagrody dostępne w katalogu nagród.
  • Dekarze otrzymują dodatkowo dostęp do kalendarium szkoleń organizowanych przez Blachotrapez wraz z możliwością zgłoszenia udziału w szkoleniu. Po szkoleniu generowane są certyfikaty oraz udostępniane materiały szkoleniowe.
  • Dekarze otrzymują wielofunkcyjną kartę Programu dającą możliwość identyfikacji Dekarza na szkoleniu oraz przekierowującą na stronę-wizytówkę prowadzoną w systemie.

Blachotrapez - efekty:

  • Opracowanie systemu automatycznej synchronizacji danych kontrahentów oraz danych sprzedażowych pochodzących z kilku systemów zamówień obsługiwanych przez Blachotrapez.
  • System do zarządzania obecnością na szkoleniach, nagradzaniem w zależności od rezultatów i udostępniania materiałów szkoleniowych uczestnikom szkoleń.
  • Platforma komunikacji do różnych grup docelowych.
  • Baza wiedzy dla pracowników filii Blachotrapez.
opony

Z Continental współpracowaliśmy w latach 2008-2015 w zakresie obsługi platformy do realizacji zamówień na produkty promocyjne brandowane markami Continental.

Continental ContiPartner - program motywacyjny dla Partnerów oraz Przedstawicieli Handlowych Continental dający możliwość składania zamówień na produkty promocyjne wspierające proces sprzedaży produktów Continental, dostęp do bazy wiedzy oraz do korespondencji w zakresie realizacji projektów reklamowych.

Continental - mechanika:

  • Użytkownicy platformy otrzymują budżety do wykorzystania na zamówienia na produkty promocyjne podzielone na określone marki/linie produktowe oraz na działania reklamowe.
  • Budżety są wymieniane na korzyści oferowane w ramach platformy.

Continental - efekty:

  • Zbudowanie systemu zarządzania budżetami marketingowymi przeznaczonymi na zamówienia produktów promocyjnych oraz działań reklamowych.
  • Bieżące monitorowanie i raportowanie realizacji budżetów.
  • Platforma komunikacji w zakresie realizowanych działań reklamowych przez partnerów handlowych.
poczekalnia

Z Kraków Airport współpracujemy od 2019 roku. Celem projektu było przygotowanie i wdrożenie nowego systemu informatycznego do obsługi Uczestników istniejącego programu Kraków Airport Loyalty oraz migracja danych pomiędzy systemami.

Kraków Airport - mechanika:

  • Rejestracja do Programu online lub za pośrednictwem Informacji Lotniskowej.
  • Uczestnicy Programu otrzymują zniżki w zależności od poziomu karty posiadanej w Programie: Kraków Airport Loyalty lub Kraków Airport Loyalty Prestige.
  • Zniżki udzielane są w zależności od rodzaju karty oraz, w przypadku karty KAL, po wprowadzeniu rezerwacji lotniczej na koncie pasażera.
  • Uczestnicy Programu otrzymują również punkty, które wymieniają na nagrody z katalogu nagród online.

Kraków Airport - efekty:

  • Automatyzacja procesu naliczania punktów na podstawie danych z kart lojalnościowych oraz kart pokładowych rejestrowanych za pomocą zewnętrznych urządzeń dostępnych dla pasażerów lotniska.
  • Weryfikacja wylotów przez Koordynatora Programu w przypadku danych niespełniających kryteriów Programu.
  • Konto pasażera z możliwością wprowadzenia rezerwacji i dynamiczną prezentacją zniżek w zależności od rezerwacji i posiadanej karty.
  • Migracja danych kilkunastu tysięcy pasażerów zapewniająca ciągłość funkcjonowania Programu.
farby

Z PPG Polska współpracujemy od 2006 roku. W tym czasie zrealizowaliśmy kilkanaście długoterminowych projektów wspierających sprzedaż w różnych kanałach sprzedaży.

Klub Dekoral Professional - dla profesjonalistów zaopatrujących się w sieci Centrów Dekoracyjnych Dekoral. Celem Klubu jest wsparcie sprzedaży produktów profesjonalnych do wykonawców budowlanych, promowanie wizerunku sieci Centrum Dekoral Professional oraz marki.

Dekoral - mechanika:

  • Rejestracja do Programu online lub za pomocą formularza papierowego.
  • Uczestnicy Programu wybierają nagrodę, o którą walczą w danej edycji:
    • rywalizacja w konkursie o nagrodę główną
    • lub punkty wymieniane na nagrody rzeczowe.
  • Rankingi konkursowe monitorujące bieżący poziom zakupów.
  • Uczestnicy mają możliwość uzyskania dodatkowych punktów w dedykowanych promocjach organizowanych w określonym czasie i obejmujących różne grupy produktowe.
  • Uczestnicy Klubu otrzymują dedykowaną ofertę szkoleniową podnoszącą kwalifikacje wykonawców oraz wsparcie Akademii Technicznej PPG w ramach realizowanych inwestycji budowlanych.

Dekoral - efekty:

  • Platforma komunikacyjna dająca możliwość prowadzenia działań wykraczających poza samo naliczanie punktów.
  • Dwa widoki konta Uczestnika w zależności od wybranej formuły korzyści w Klubie i dostosowanie prezentowanych informacji do wybranej opcji korzyści.
  • System dający możliwość płynnej kontynuacji Klubu w kolejnych edycjach z uwzględnieniem adaptacji zasad do bieżących potrzeb biznesowych w danym roku.
kierowca

Z Ergo Hestia współpracujemy od 2013 roku. W tym czasie opracowaliśmy program partnerski dla dwóch kanałów sprzedaży: ubezpieczeń majątkowych oraz ubezpieczeń komunikacyjnych.

Ergo Hestia - mechanika:

  • Automatyczna rejestracja do Programu dla Agentów ubezpieczeniowych logujących się poprzez zewnętrzny system do sprzedaży ubezpieczeń oraz niezależny system rejestracji dla Dilerów.
  • Uczestnicy Programu nagradzani są punktami za sprzedaż polis, punkty wymieniane są na nagrody rzeczowe, nagrody finansowe oraz zniżki na ubezpieczenia oferowane przez organizatora.
  • Program oferuje dodatkowe wsparcie na poziomie promocji centralnych oraz system zarządzania promocjami lokalnymi realizowanymi przez poszczególne jednostki.
  • Wsparcie realizowane jest na poziomie Właściciela oraz Agenta pracującego na rzecz Agencji, w tym również Multiagencji ubezpieczeniowych.

Ergo Hestia - efekty:

  • Unikalna baza danych Agentów i Multiagentów.
  • Integracja z zewnętrznym systemem sprzedażowym, w tym obsługa procesu logowania i pozyskiwania danych transakcyjnych z uwzględnieniem złożonej infrastruktury po stronie Ergo Hestii.
  • Platforma komunikacji z Agentami i Dilerami.
  • Unikalne i personalizowane mechanizmy promocyjne dostosowane do bieżących potrzeb wsparcia sprzedaży konkretnych produktów ubezpieczeniowych.
narzędzia

Z Topex współpracowaliśmy w latach 2005-2009. W tym czasie zbudowaliśmy system motywacyjno-lojalnościowy dla punktów sprzedaży detalicznej oraz dystrybutorów z ciekawym motywem przewodnim w postaci podróży po kontynentach.

Ekspedycja Topex - program skierowany do właścicieli sklepów z narzędziami rywalizujących o tygodniowy egzotyczny wyjazd oraz gromadzących punkty uprawniających do wymiany na nagrody z katalogu nagród. Dodatkowe akcje dla właścicieli hurtowni odsprzedających produkty marki Topex na rynku detalicznym.

Topex - mechanika:

  • Program podzielony na kolejne etapy podróży, gdzie Uczestnicy zdobywają punkty za dokonywane zamówienia. Punkty uprawniają do zamawiania nagród, jak również klasyfikują w rankingu do nagrody głównej.
  • Punkty naliczane są zależnie od momentu uregulowania należności za fakturę.
  • Każdy kolejny etap to bardziej wartościowe nagrody w katalogu.
  • Kolejne edycje Programu to kolejne egzotyczne miejsca na mapie, z dostosowanymi etapami i walutą programu.
  • Ranking najlepszych Uczestników Programu.

Topex - efekty:

  • Zbudowanie bazy danych punktów sprzedaży detalicznej i utrzymanie bieżące komunikacji z Uczestnikami programu.
  • Dodatkowe akcje telemarketingowe zwiększające poziom wiedzy i świadomości o programie oraz badające poziom satysfakcji z programu.
umywalka

Z Armaturą Kraków współpracujemy od 2008 r. W trakcie kolejnych 12 lat zrealizowaliśmy 3 odsłony głównego programu motywacyjnego dla rynku detalicznego oraz sieci dystrybutorów, dostosowując mechanikę do aktualnych wymagań grupy docelowej oraz potrzeb rynku.

Armaturystyka - program dla sklepów detalicznych. Celem programu było zbudowanie bazy sklepów detalicznych, przygotowanie i wdrożenie programu motywującego do realizacji zakupów oraz opracowanie narzędzia do komunikacji z Klientami.

Armatura A4Y - program dla sklepów detalicznych, autoryzowanych dystrybutorów oraz salonów sprzedaży dystrybutorów. Celem programu było pozyskanie nowych uczestników programu, poszerzenie programu o kanał dystrybutorów, zmiana mechaniki na wielopoziomowe nagradzanie w zależności od charakteru działalności danego podmiotu oraz dostosowanie formy nagradzania do oczekiwań odbiorcy.

Armatura Kraków - mechanika:

  • System rejestracji obsługujący kilka grup docelowych.
  • Mechanika programu dopasowana do przynależności Uczestnika do grupy docelowej:
    • nagradzanie na poziomie Właściciela - wypłata premii pieniężnej,
    • nagradzanie na poziomie Sprzedawcy - naliczenie punktów za zadeklarowane zakupy.
  • Zaawansowany system weryfikacji zadeklarowanych danych transakcyjnych.
  • Wymiana punktów na nagrody rzeczowe z katalogu nagród.
  • Naliczanie dodatkowych premii za realizację celów ekspozycyjnych.

Armatura Kraków - efekty:

  • Zbudowanie bazy danych odbiorców rynku detalicznego.
  • Kilka edycji programu dopasowanych do bieżących potrzeb organizatora.
  • Platforma komunikacji z uczestnikami programu oraz siłami sprzedaży organizatora.
  • Synergia działań pomiędzy działami marketingu i sprzedaży po stronie organizatora.
© 2020 PRO.FILL Sp. z o.o. Sp. k. Polityka prywatności