Algorytmy dla sukcesu
Stworzyliśmy Pro.loyalty w efekcie 15 lat doświadczeń, jako autorskie narzędzie, jakiego sami chcielibyśmy używać. Pro.loyalty gromadzi informacje o Uczestnikach i ich aktywności w programie lojalnościowym, optymalizuje dane płynące z Twoich kanałów sprzedaży, umożliwia kontrolę procesów marketingowo-sprzedażowych oraz ułatwia ich stymulowanie. Aplikacja posiada zestaw najbardziej pożądanych modułowych funkcjonalności i przyjazny w obsłudze, intuicyjny interfejs. W ramach wdrożenia Pro.loyalty oferujemy bezpłatne szkolenie dla Twojego zespołu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
NadCRM
Pro.loyalty integruje się z popularnymi na rynku CRM-mami, dodając do nich unikalne funkcjonalności. Pozwala to na dostarczanie Twojej organizacji raportów i insightów, jakie do tej pory nie były dostępne. Pro.loyalty to nowa jakość w prowadzeniu zarówno krótko, jak i długoterminowych działań marketingowo-sprzedażowych. Dzięki naszemu systemowi możesz modelować sprzedaż w jednym miejscu, wiedzieć więcej, działać skuteczniej.
KONTAKT
Niezawodność i bezpieczeństwo
Pro.loyalty posiada zabezpieczenia na poziomie bankowości internetowej. System działa perfekcyjnie i jest stale rozwijany.

Funkcjonalności
- Zaawansowana analityka i mechanizmy przetwarzania danych na potrzeby programu
- Rejestracja i konto punktowe Uczestnika
- Katalog nagród
- Narzędzie do bezpiecznego przekazywania plików
- Indywidualne algorytmy promocyjne
- Monitoring skuteczności promocji
- Ankiety i quizy
- Kalendarium szkoleń
- Karta lojalnościowa z kodem QR

Pro.loyalty - korzyści dla Ciebie:
- Łatwość obsługi
- Stabilność
- Prosty i wygodny dostęp do statystyk Twojego klienta na jednym ekranie
- Oszczędność czasu
- Elastyczność
- Pełna customizacja
- Analityka
- Raporty
Pro.loyalty - korzyści dla Twojej firmy:
- Personalizacja
- Automatyczna integracja z systemami CRM
- Jedna, stabilna, firmowa baza danych
- Źródło nowych insightów
- Kontrola procesów marketingowo-sprzedażowych
- Nowy kanał komunikacji z partnerami
- Stymulacja sprzedaży
- Centrum dowodzenia integrujące marketing i sprzedaż
- Wizerunek marki dbającej o swoich partnerów, skutkujący lojalnością
- Bezpieczeństwo na poziomie aplikacji bankowych oraz zgodność z RODO